|
|||
|
icomm - RedPointSituatiile de criza reprezinta momente de exceptie in viata unei organizatii sau societati. Pregatirea pentru gestionarea eficienta a acestor situatii depinde in mod vital de instiintarea tuturor celor implicati in rezolvarea crizei si transmiterea tuturor informatiilor necesare luarii deciziilor adecvate. In acest sens, implicarea icomm in realizarea unui sistem de automat de avertizare pentru situatiile in care au loc sau exista posibilitatea aparitiei unor incidente de orice natura vine ca o completare naturala a serviciilor oferite. Construit pornind de la premisele de necesitate, sistemul este capabil sa inregistreze si sa transmita mesajul de alerta in cel mai scurt timp, in asa fel incat persoanele autorizate au acces imediat la mesajele transmise. Sistemul poate opera cu un numar mare de persoane carora le poate transmite mesajul instantaneu prin telefon, fax sau SMS. Statusul alertei si al fiecarui mesaj in parte poate fi urmarit in orice moment, pentru a urmari eficienta transmiterii. In mod automat sunt raportate si starile apelurilor: telefon inchis, ocupat sau mesaj transmis. Un astfel de sistem este deja implementat la A. N. Apele Romane si functioneaza la nivel national pentru alertare in caz de calamitate sau pericol de inundatii. Sistemul a fost astfel conceput incat sa raspunda unor cerinte ale proiectului WATMAN (un sistem informational pentru managementul resurselor de apa).
|